Сервісний центр по ремонту побутової техніки

Сервісний центр по ремонту побутової техніки

Сервісний центр по ремонту побутової техніки

* - Виклик майстра і діагностика техніки 400 грн

Статті

11
Июнь

Що спричиняє поломку побутової техніки

Що спричиняє поломку побутової техніки

Якщо пригадати минулі часи, то всі добре знають, що радянські холодильники та пральні машини працювали дуже довго, і навіть сьогодні ще є люди, у яких на кухні працює радянський холодильник. А все це з тієї причини, що раніше був дефіцит, і цю проблему потрібно було ліквідувати, а сучасні виробники мають зовсім іншу мету - виготовити і продати якнайбільше своїх товарів. Як це зробити? Так, у кожного із цього приводу свої методи: хтось приваблює клієнтів новими дизайнерськими рішеннями, деякі новим функціоналом, а є й такі, хто недобросовісно робить свої прилади і вони дуже швидко виходять з ладу. А є такі прилади, які краще замінити на нові, ніж робити їх ремонт. Останньому, звичайно ж, можна здивуватися, як таке може бути, але, на превеликий жаль може.

Кожен товар, що продається в магазинах, є на гарантії, яку надає виробник. Кожен побутовий прилад має свій термін гарантії. Найбільший гарантійний термін надається на велику побутову техніку: пральні машини, холодильники, газові плити, духові шафи тощо. Найменший, як правило, рік, гарантійний термін дає виробник на дрібну побутову техніку: чайник, праска, блендер, міксер та багато інших. Багато хто вважає, що потрібно купувати побутову техніку відомих виробників, і тоді з нею проблем не буде. А ось фахівці з ремонту побутової техніки сперечаються з цього приводу. Адже, не завжди відома торгова марка – запорука тривалої та безперебійної роботи побутового приладу. Навіть у найдорожчих приладів трапляються збої в роботі, від цього ніхто не застрахований.

Статистика свідчить про те, що дедалі частіше почали виготовляти неякісну побутову техніку. Особливо скарг дуже багато на мобільні телефони, планшети та дрібну побутову техніку, хоча зрідка бувають і дорожчі прилади. Справа в тому, що виробник намагається заробити більше, здешевлюючи виробництво, використовуючи не дуже якісні запчастини для побутової техніки. Але від цього в першу чергу страждає якість приладів і вони не витримують того навантаження, що на них покладається. І прилад виходить з ладу, звичайно, перше, що робить споживач, це віддає його в ремонт. А іноді бувають такі несправності, що їх ремонт коштуватиме дорожче, ніж купити такий самий прилад знову.

Короткий термін експлуатації побутової техніки заплановано самими виробниками. Вже доведено, що дев'яносто відсотків побутових приладів ми з вами викидаємо на звалище через те, що вони виходять з ладу та ремонту не підлягають. Виробники самі роблять так, щоб техніка швидко "старіла". Це їм вигідно. Адже тоді люди купуватимуть нові прилади, тому що не всі хочуть морочитися з ремонтом, та до того ж іноді ремонт навіть коштує дорожче, ніж новий прилад. На превеликий жаль, з цим нічого зробити не можна, адже така стратегія ринку, адже виробнику не цікаво, що його прилад працюватиме десять років без поломок, тоді не буде потрібного йому обороту.

Чому виробникам не вигідно, щоб їх прилади працювали довго?

Вся справа в тому, що виробнику необхідно, щоб його виробництво працювала, а не стояла. Саме з цієї причини виготовляються прилади і на них надається гарантійний термін експлуатації не більше року. Усім відомо, що гарантійний термін – це той період, за який прилад працюватиме без перебоїв та поломок, адже на такий період роботи розраховані його запчастини. А після закінчення цього терміну деталі виходять з ладу, і прилад потрібно або віддавати в ремонт, або купувати новий. Причому ніхто не приховує цього і виробники пишуть в інструкції до товару, що він має короткий термін експлуатації. Це дозволяє їм виготовляти свої товари без жодних перебоїв тощо. Звичайно ж, як у такому разі обійтися без умільців, які все ж таки примудряються відремонтувати поламану техніку.

Будьте уважні купуючи побутову техніку

Перед тим, як купуватимете будь-який побутовий прилад, варто поцікавитися, який він має термін експлуатації. Якщо бути уважним і мати трохи наполегливості та впевненості, то можна це планове старіння трохи відстрочити, це не так легко зробити, але все ж таки можливо через суд. Є просто два поняття гарантійний період та термін служби, і ці поняття відрізняються один від одного. Давайте розбиратися, у чому відмінність цих понять. Гарантійний період - це термін, що свідчить про мінімальний період, протягом якого товар може використовуватися, й у споживача має виникати багато серйозних питань щодо його роботи. А ось термін служби це термін, протягом якого товар працюватиме, якщо не було порушено правил експлуатації. Тому якщо ви дійсно не порушували правил експлуатації, а ваша мікрохвильова піч все одно зламалася, то ви можете сміливо вимагати у виробника заміни товару. Але це за умови, що в інструкції зазначений термін служби більше, ніж гарантійний термін.

Але є люди, які навіть чути не хочуть про те, що потрібно чогось домагатися від виробника. Їм простіше піти в магазин і купити новий прилад, до того ж є думка, що серед побутової техніки теж є поняття "Бути в тренді". Знаєте, якщо чесно сказати, купити новий побутовий прилад нас стимулюють і рекламні ролики. Адже в них нас переконують, що новий прилад буде кращим, практичнішим і, зрештою, потрібно себе поважати.

Як часто потрібно міняти побутову техніку?

Існує думка, що побутову техніку необхідно міняти кожні п'ять років, але одразу виникає питання: а чи всі мають таку можливість? На жаль, у нашому випадку не всі можуть собі дозволити таку розкіш як заміна побутової техніки кожні п'ять років. Адже не кожному це по кишені. Деякі сім'ї по кілька років збирають, щоб купити хороший холодильник. Так, якщо говорити про Європу, то в них рідко хтось ремонтує побутову техніку, вони при першій же поломці її утилізують. Адже вони мають трохи інший рівень життя. У нас же трохи все по-іншому, саме з цієї причини наші споживачі хочуть, щоби за ті гроші, що вони сплатили, їхня техніка пропрацювала хоча б років із п'ять - сім. Багато споживачів перед тим, як купити той чи інший прилад аналізують ринок, порівнюють ціни і якість приладу, який вибирається. Розглядають, які виробники найкращі. Читають відгуки інших споживачів тощо. Якщо говорити про товари найпопулярніших торгових марок, то їхня продукція не дуже відрізняється між собою.

Так, що ж спричиняє те, що побутова техніка дає збій у своїй роботі?

Саме це питання цікавить багатьох користувачів, і більшість із них навіть не припускає, що самі і є тією причиною, через яку побутові прилади виходять з ладу. Неправильна експлуатація, великі навантаження, неправильний догляд або повна його відсутність, нехтування всіма вказівками в інструкції з експлуатації, несвоєчасне технічне обслуговування тощо, цей список можна продовжувати ще, але думаю, всі зрозуміли, про що йдеться. Все, що вище згадано і є причинами поломок побутових приладів. Тому, якщо ви маєте бажання продовжити термін служби ваших побутових приладів, то вам потрібно добре доглядати за ними, вчасно мити і проводити всі необхідні профілактичні роботи. А ще використовувати всі прилади строго за призначенням та не експериментувати. У разі поломки того чи іншого побутового приладу найкраще звернутися до сервісного центру або викликати спеціаліста з ремонту додому і майстер виконає якісний ремонт побутової техніки за доступною ціною.

Не хочете зіткнутися з проблемою ремонту, тоді не ігноруйте посібник із використання побутових приладів. У ньому не тільки розписано, як правильно підключити побутову техніку, але є багато інших корисних порад, що стануть вам корисними.

Повернутися

Хочете, що б Ваша техніка залишалася з Вами якомога довше?Тоді довірте її ремонт професіоналам!