* - Виклик майстра і діагностика техніки 400 грн
Статті
14
Декабрь
Які помилки можуть видавати кавоварки серій Royal, Magic Comfort, Stratos та інші аналоги із дисплеєм
Помилка 1. Повідомлення "Brew Unit Miss" (Відсутній робочий блок).
1. Відкрийте двері з правого боку апарата, повернувши ручку.
2. Витягніть піддон.
3. Витягніть ємність для відходів кави.
4. Витягнувши робочий блок – натискаємо на кнопку "Press" і тягнемо рукоятку блоку на себе.
5. Переконайтеся, що цей блок відповідно сідає на напрямні рейки пластмасового піддону.
6. З невеликим зусиллям натисніть на робочий блок, який повинен просунутися рейками вглиб апарата і зачинитися. Якщо почули характерний звук на "Press" натискати не потрібно.
7. Злегка потягніть за ручку робочого блоку. Якщо він не витягується, це свідчить про те, що ви все правильно зробили при встановленні.
8. Зачиніть двері.
Помилка 2. Повідомлення "Descale" (Необхідне очищення приладу від накипу). Щоб зняти код помилки, вам необхідно виконати такі дії:
1. Увійдіть до меню за допомогою кнопки "Menu". (Якщо кавоварка стара, то утримуйте кнопку "Ent" близько десяти секунд).
2. Натисніть кнопку зі стрілкою і тримайте, доки навпроти миготливого курсору буде напис "Signal descale" (це кнопка сигналу очищення).
3. Натисніть Enter.
4. Далі ще раз натисніть кнопку зі стрілкою.
5. Натисніть "Enter" ще раз.
6. Натисніть "Esc" двічі.
Помилка 3. Повідомлення "Coffe beans empty" (Відсутня кава у резервуарі).
1. Перевірте каву, яка є в бункері.
2. Якщо кава є, а проблема все одно появляється на екрані кавоварки, то причина тут у тому, що на каву потрапила вода. Волога кава обліпила ріжучі елементи ножів – ножі потрібно розібрати, почистити, висушити та зібрати все назад. Якщо вчасно не провести чищення ножів, то ножі можуть проржавіти та затупитися.
Помилка 4. Апарат викидає суху мелену каву.
Це може відбуватися якщо на робочий блок, і відповідно на редуктор, йде занадто велике навантаження. Можливі причини:
1. При приготуванні попередньо меленої кави забули натиснути на відповідну кнопку і в робочий блок потрапила подвійна доза кави - порція попередньо меленої + порція з кавомолки.
2. При великій дозі кави потрібно повернути рукоятку регулювання дози у бік "мінус -".
3. Забули почистити ємність відходів кави, через що таблетки відпрацьованої кави потрапляють у механізм робочого блоку та підклинюють його.
4. Низька напруга мережі. (При напрузі в середньому менше 190 В апарат перезавантажуватиметься з викиданням сухої кави).
Помилка 5. Напій наливається дуже повільно. Причин може бути кілька:
1. Можливий дрібнуватий помел.
2. Занадто велика доза меленої кави (більше 10,5 г).
3. Невелике дозування меленої кави. А якщо доза менше 7 г кава не пресується, дрібні крупинки кави вільно пересуваються в циліндрі заварювання робочого блоку. Маленькі частинки піднімаються нагору і закупорюють отвори верхнього ситечка. Якщо для вас суттєво, щоб була малий розхід кави, зробіть помел кави більшим, але напій буде слабким.
4. Використовуючи попередньо мелену каву, забули вибрати в кавоварці потрібний для цього режим. У робочий блок надійшла подвійна доза - з ємності меленої кави та кавомолки. Апарат зумів спресувати каву, але з неї воду прокачати не може.
5. Не помили робочу частину приладу і сито забито присохлою вчорашньою кавою. Струмінь напою під час приготування не повинен перериватися (капати). У цьому випадку кава виходить міцнішою.
Помилка 6. Апарат не вмикається.
1. Перевірте, чи увімкнено перемикач з лівого боку кавоварки.
2. Прокрутіть розетку.
3. Перевірте, чи добре зачинені двері з правого боку апарата.
4. Якщо все гаразд, зверніться до сервісного центру.
Помилка 7. Повідомлення "Empty Dregs Draw" (Звільніть бункер відходів кави).
Іноді виникає така ситуація, коли Ви викинули відходи кави, вмикаєте прилад, робите кілька порцій і з'являється напис "Звільніть бункер відходів". Це тому, що машина не знає, що ви вже очистили апарат. Вона рахує 30 порцій та видає такий напис. Вважається, що ви викидаєте відходи по команді.
Щоб розблокувати апарат:
1. Переконайтеся, що пристрій увімкнено.
2. Переконайтеся, що праві двері зачинені.
3. Витягніть бункер відходів на 10 секунд.
4. Вставте бункер назад.
Помилка 8. Повідомлення "Fill watertank" (Заповніть бункер води), хоча бункер повний води.
Норма: при заповненому бункері води сірий поплавець із магнітом плаває, коли порожній - поплавець тоне. Перевірте в якому положенні магніт:
1. Поплавець знизу. Можливо, він прилип до стінки при заливанні води. Злегка постукайте по задній стінці бункера води. Якщо поплавець не піднімається, значить через тріщину в нього потрапила вода, він потребує заміни. Тимчасовий вихід - зафіксувати його якимось чином у верхньому положенні, наприклад, заклинивши його шматком трубочки для коктейлів.
2. Поплавець зверху. Розмагнітився магніт у поплавці, потребує заміни. Тимчасовий вихід – помістити маленький магніт замість поплавця.
Помилка 9. Повідомлення "Ventilate".
Напис з'являється у разі, якщо немає руху води у системі. Наприклад:
1. У систему потрапило повітря після перевезення.
2. Закінчилася вода у бункері води.
3. У бункер води потрапило зернятко кави та перекриває доступ води до системи.
4. Причини розглянуті в Помилці 5.
Щоб розблокувати апарат, виконайте такі дії:
1. Переконайтеся, що бункер повний води.
2. Відкрийте кран води (поверніть ручку або в деяких моделях натисніть кнопку води).
3. Спускайте воду, доки не пропаде напис. Це може тривати близько 1 хвилини. Можливо, потрібно повторити процедуру кілька разів. Якщо проблема спуску води не вирішується, зверніться до сервісного центру.
Помилка 10. Кава холодна.
Для якісного приготування кави потрібно, щоб вода, якою заварюється кава не була вищою за 95 - 97 градусів. При проходженні через робочий блок губиться приблизно 10 градусів. Якщо чашку не прогріти, то втрачається ще 12 -14 градусів. У разі виникнення проблеми перевірте:
1. Прогрійте попередньо чашку на майданчику нагрівання чашок, або промийте її гарячою водою.
2. Яка температура виставлена у меню кавоварки. Якщо температура надто низька – виставте більше її значення. (Можливі положення "низька", "середня", "висока", "максимальна").
Помилка 11. Апарат тече.
Можливо кілька причин появи води на робочому столі.
1. Не спустошено піддон відходів води.
2. Пропускає манжету під бункером води. Перевірте, чи немає слідів води за апаратом під бункером води. Можливо між бункером води та манжетою потрапило сміття, або манжета потребує заміни. Якщо манжета потребує заміни, можна спробувати її відремонтувати, помістивши шматочок гумки для грошей у канавку манжети.
3. Забитий дренажний отвір просипаною меленою кавою. Для перевірки вийміть робочий блок, і перевірте, чи вода не зібралася під отвором для носика робочого блоку на внутрішній стінці апарата. Якщо вода є, потрібно все почистити.
Хочете, що б Ваша техніка залишалася з Вами якомога довше?Тоді довірте її ремонт професіоналам!